Satan's Cross (Mexico) 10/06/2021
Παρόλο που έχουν κυκλοφορήσει πολύ λίγο υλικό, όταν ακούς τη μουσική των Satan’s Cross, αμέσως καταλαβαίνεις τι είναι και τι θέλουν να εκφράσουν. Η προσήλωσή τους στον παλιάς σχολής ήχο, σε συνδυασμό με τη βαθιά γνώση του αποκρυφισμού, δημιουργεί ένα μοναδικό και ελκυστικό αποτέλεσμα. Μίλησα και με τους δύο μουσικούς πίσω από τους Satan’s Cross για να πάρω και να σας παρουσιάσω αυτό το παράξενο και μοναδικό συγκρότημα.
1. Γεια σου S. Ευχαριστώ για τη συνέντευξη. Πως είσαι; Πως πάνε τα πράγματα στο Μεξικό; Αυτή η παγκόσμια κατάσταση με τον covid έχει επηρεάσει και το Μεξικό; Πως ανταπεξέρχεσαι με όλα αυτά;
S.:
Ευχαριστώ για τη συνέντευξη. Είμαι καλά αλλά για να είμαι ειλικρινής είμαι κομμάτι των λίγων που δεν επηρεάστηκαν τόσο από τον ιό. Πιστεύω κυρίως ότι όλοι μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις κακουχίες με το να αποδεχτούμε αυτό που είναι αναπόφευκτο και να αγκαλιάσουμε την κατάσταση όπως ακριβώς μας παρουσιάζεται.
2. Το συγκρότημα υπάρχει από το 2014, εφτά χρόνια τώρα. Θα ήθελες να μου παρουσιάσεις τα μέλη του και να μου δώσεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το project; Πως γνωρίστηκες με τον M., ποιος είχε την ιδέα να σχηματίσετε ένα συγκρότημα και πως βρήκατε το όνομα;
M.:
Ο S. και εγώ είμαστε καλοί φίλοι από την εφηβεία, γνωριστήκαμε γιατί έχουμε πολλούς κοινούς φίλους και επίσης ήμασταν στο ίδιο φροντιστήριο ξένων γλωσσών, αλλά πέρα από αυτούς τους παράγοντες, πιστεύω ότι γνωριστήκαμε και συνδεθήκαμε λόγω υποσυνείδητων αιτίων.
S.:
Και ο M. και εγώ είμαστε ο πυρήνας του συγκροτήματος. Γράφει τους στίχους ενώ εγώ κάνω τη μουσική μια γραμμή εδώ και εκεί, και οι δύο συνεισφέρουμε στη θεματολογία και στις ιδέες που εξερευνά το συγκρότημα στις κυκλοφορίες. Παρόλα αυτά, κάνα δυο φίλοι συνεισφέρουν σημαντικά προσθέτοντας τα ταλέντα τους και τις ιδέες τους στις ηχογραφήσεις μας. Χωρίς αυτούς, η μουσική μας σίγουρα δεν θα ήταν η ίδια.
Η ιδέα να σχηματίσουμε τα συγκροτήματα προέκυψε χωρίς πολύ σχεδιασμό, ξεκίνησα να παίζω με μερικές ιδέες στο μυαλό μου και σκέφτηκα τον S. καθώς πιστεύω ότι το έχει καλύτερα με τις λέξεις απ’ ό,τι εγώ και μοιράζεται το ίδιο γούστο για το occult heavy metal. Το όνομα εμπνεύστηκε από ένα τραγούδι των Mercyful Fate.
3. Τα πάντα στην τελευταία σας κυκλοφορία δείχνουν στην βαθιά γνώση και δεσμό με τον αποκρυφισμό. Πως μπήκατε στον αποκρυφισμό και πως επηρεάζει τη ζωή σας;
M.:
Βλέπω τον αποκρυφισμό ως κινητήριες δυνάμεις της φύσης που μας επηρεάζουν ως ανθρώπινα όντα σε κάθε πτυχή της ζωής μας από τότε που γεννιόμαστε. Ο αποκρυφισμός είναι η προβολή του εαυτού μας και των βαθύτερων πτυχών του υποσυνειδήτου ως ανθρώπινα όντα, όλα τα σύμβολα και η γνώση δεν είναι τίποτα περισσότερο από αυτό, και αυτή είναι μία από τις πιο πλούσιες πτυχές του, καθώς είναι ένα μονοπάτι προς τον βαθύτερο εαυτό μας. Προσωπικά, μπήκα φυσικά σε αυτό, καθώς ήταν θέμα ενδιαφέροντος από την εποχή που θυμάμαι ότι άκουσα για πρώτη φορά τη λέξη “μαγεία”.
S.:
Νομίζω ότι ο M. λίγο πολύ τα είπε όλα. Ο αποκρυφισμός για μένα είναι η επαφή με τους αμέτρητους βαθμούς σκιών που σχηματίζουν το Υπερπέραν. Ένα μονοπάτι για να γίνω αυτό που πάντα ήμουν. Η μύησή μου στο μυστικισμό ξεκίνησε τη στιγμή που εκπαιδεύτηκα στον Καθολικισμό στο σπίτι μου, εξερευνώντας το Right Hand Path και ό, τι αυτό είχε να προσφέρει μέχρι που ανακάλυψα τη rock μουσική.
4. Η μουσική σας έχει βαθιές ρίζες στη δεκαετία του ‘80. Ποια συγκροτήματα ή καλλιτέχνες σας επηρέασαν ως άτομα και ποια, πιστεύεις, έχουν επηρεάσει τη μουσική των Satan’s Cross;
M.:
Στο πεδίο των φωνητικών και στο συγκρότημα, μπορώ να πω ότι οι Venom, Bathory, Sabbat (Ιαπωνία), Death SS, Paul Chain Violet Theatre, Mortuary Drape, Tudor (Τσεχία) έχουν υπάρξει μερικές από τις εμπνεύσεις και επιρροές μου. Ως άτομο, σίγουρα πρέπει να πω ότι οι Black Sabbath υπήρξαν το συγκρότημα που είχε την μεγαλύτερη επίδραση στη ζωή μου, punk μπάντες όπως Misfits, Dead Boys, Eskorbuto, επίσης T. Rex, Thin Lizzy, Witchfynde, Blue Öyster Cult και Deep Purple.
Οι μεγαλύτερες επιρροές στο συγκρότημα στην πραγματικότητα δεν είναι καλλιτέχνες οι συγκροτήματα αλλά περισσότερο οι δίσκοι που έχουν καταγράψει την πραγματική μαγεία. Υλικό όπως το Melissa, In the Darkness από Paul Chain Violet Theatre, Land of Mystery από Black Hole ή The Story των Death SS είναι εκείνα τα οποία είχαν επίδραση σε μένα και στο όραμά μου σχετικά με το τι occult heavy metal πρέπει να είναι.
5. Είσαι ο υπεύθυνος για τη μουσική. Πως εμπνέεσαι για να γράψεις μουσική; Θα ήθελες να μου περιγράψεις τη διαδικασία που ακολουθείς για να δημιουργήσεις ένα τραγούδι;
S.:
Δεν σκέφτομαι πολύ σχετικά με αυτό, προς το παρόν και απλά παίζω τις ιδέες και τις μελωδίες στο μυαλό μου μέχρι να δημιουργηθεί μια κυκλοφορία και να δοθεί μια συγκεκριμένη “δομή”, Πιστεύω ότι η μουσική πρέπει να είναι περισσότερο ενστικτώδης και λιγότερο λογική.
6. Ο M. είναι υπεύθυνος για τα φωνητικά στους Satan’s Cross και πιστεύω ότι η απόδοσή του είναι επίσης πολύ σημαντική για τη μουσική σας. Θα ήθελες να μου πεις περισσότερα για την απόδοση στα φωνητικά;
M.:
Στην πρώτη μας ηχογράφηση, τα πάντα βγήκαν φυσιολογικά, απλά ένοιωσα ότι το συγκρότημα ήταν το τέλειο μέσο που χρειαζόμουν για να εκφράσω τον εαυτό μου και τα ενδιαφέροντά μου στον αποκρυφισμό με ένα πιο άμεσο και επίσης διαφορετικό τρόπο (καθώς το έχω κάνει ήδη αυτό στους Violet Magick, αλλά με άλλη προοπτική και κίνητρα). Στο τελευταίο EP, η κύρια πρόθεσή μου ήταν να διατηρήσω αυτό το ωμό και περίεργο, άκουγα πολύ το Ultra Black Metal συλλογή των Tudor demo, και πραγματικά ήθελα να προβάλω εκείνο το ωμό, ασυμβίβαστο και παθιασμένο συναίσθημα, αλλά μπολιάζοντας με ένα διαφορετικό χαρακτήρα το κάθε τραγούδι καθώς μιλάμε για διαφορετικές οντότητες στο πρώτο, δεύτερο και τρίτο κομμάτι.
S.:
Επίσης κάνω και κάποια από τα δεύτερα φωνητικά και θεωρώ τα φωνητικά τόσο σημαντικά όσο κάθε άλλο όργανο που χρησιμοποιούμε.
7. Μετά από περισσότερο από ένα χρόνο από την κυκλοφορία του ‘Celebration of the Fallen’, είστε ακόμα ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα; Υπάρχει κάτι που αν μπορούσες, θα είχες κάνει διαφορετικά;
S.:
Πραγματικά όχι, είμαι αρκετά ευχαριστημένος με την κυκλοφορία όπως ακριβώς είναι.
8. Αυτή είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεστε με τη Sun & Moon Records για μια κυκλοφορία. Είστε ευχαριστημένοι με τη συνεργασία και την υποστήριξη και τη διανομή της μουσικής σας;
S.:
Πρακτικά δεν είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορούμε μουσική με τη Sun & Moon καθώς η θυγατρική εταιρεία Mirgilus Siculorum κυκλοφόρησε το demo μιας μπάντας που έπαιζα που ονομάζεται Mabbul. (Το καινούριο EP των Mabbul θα κυκλοφορήσει από τη Sun & Moon Records). Είναι φοβεροί και πιστεύω μια τέλεια εταιρεία για μας όσο αφορά στη μουσική μας καθώς φαίνεται να μοιραζόμαστε το ίδιο γούστο για εκκεντρικό και σάπιο evil metal. Χαίρε σε εκείνους από την Τρανσυλβάνια.
9. Ίσως δέχεσαι την ερώτηση αυτή πολύ συχνά, αλλά κάποιος θα παρατηρήσει ότι στα εφτά χρόνια που υπάρχετε, έχετε κυκλοφορήσει μόνο ένα single και ένα EP. Αυτό οφείλεται στην έλλειψη χρόνου ή είναι κάτι άλλο;
S.:
Πιστεύω έχει περισσότερο να κάνει με το γεγονός ότι η μουσική μας δεν είναι απλώς διασκέδαση ή ένα προϊόν αλλά περισσότερο είναι αποτέλεσμα της καθοδήγησης από τη Βούληση προς τη μαγεία του riff. Γι αυτό δεν εστιάζουμε στο να κυκλοφορούμε πολύ υλικό. Ο κύριος σκοπός μας είναι να χρησιμοποιήσουμε το συγκρότημα ως κάτι που θα μας προχωρήσει παρά κάτω στο μονοπάτι μας μέσα σε αυτό που ορίζεται ως “αποκρυφισμός”, χωρίς να αγνοούμε το γεγονός ότι η αυταρέσκεια και ο ναρκισσισμός παίζουν επίσης το ρόλο τους σε αυτό, αυτή είναι η αντίθεση που αγκαλιάζουμε.
10. Έχετε σχέδια να κυκλοφορήσετε έναν ολοκληρωμένο δίσκο στο κοντινό μέλλον ή θα πάτε πάλι σε κάτι πιο μικρό; Θέλεις να μου δώσεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό;
S.:
Είμαστε ακόμα σε πολύ πρώιμο στάδιο σκέψης για το τι θα κάνουμε στη συνέχεια. Ίσως ένα split ή ένα μεγαλύτερο EP. Αλλά τελικά ένας ολοκληρωμένος δίσκος θα κυκλοφορήσει.
11. Έχετε παίξει ποτέ ζωντανά με τους Satan’s Cross; Αν όχι, το έχετε σκεφτεί ποτέ; Κάποιοι μουσικοί πιστεύουν ότι το Black Metal δεν θα έπρεπε να παίζεται ζωντανά καθώς είναι μια πολύ σοβαρή και προσωπική μουσική. Ποια είναι η γνώμη σου γι αυτό;
S.:
Ναι, σχεδιάζαμε να κάνουμε μερικές συναυλίες πριν την πανδημία και μιλούσαμε με μερικούς φίλους μας για να μας βοηθήσουν με τα υπόλοιπα όργανα. Κάτι μπορεί να γίνει στο μέλλον αλλά δεν είμαστε βιαστικοί.Καταλαβαίνω την αντίθεση κάποιων ανθρώπων για τις ζωντανές εμφανίσεις ανάλογα με το απ’ όπου μπορεί να προέρχονται. Η εσωτερική κατάσταση δεν εξαρτάται από τη ζωντανή εμφάνιση καθώς πιστεύω ότι στους δίσκους μπορούν όλα να φανερωθούν καλύτερα, αλλά επίσης νομίζω ότι μια συγκεκριμένη εσωτερική κατάσταση μπορεί να μεταδοθεί με τη ζωντανή εμφάνιση. Συγκροτήματα όπως οι Kiss, Alice Cooper, Black Widow, Arthur Brown, Death SS, Venom, Black Hole, Mortuary Drape, Mercyful Fate, κτλ είχαν ένα τεράστιο αντίκτυπο στην εφηβεία μας με τις ζωντανές εμφανίσεις τους (και θα τολμήσω να πω με τις τελετές τους σε μερικές περιπτώσεις) αυτό συμπεριλαμβάνει κλεμμένα κόκαλα, βεβηλωμένες ταφόπλακες, ανάποδους σταυρούς, ιστούς αράχνης, ανάσα φωτιάς, αποκεφαλισμούς, θυσίες και θυμιατά. Είναι απολύτως φυσικό ότι χρησιμοποιούμε μερικά από αυτά τα στοιχεία για να ενισχύσουμε αυτή την ίδια κατάσταση.
12. Υποθέτω ότι αν είχατε μια περίοδο lockdown και στο Μεξικό, τι καλύτερο να κάνεις από το να ακούς μουσική; Θα ήθελες να μου αναφέρεις τους πέντε καλύτερους δίσκους που άκουσες τον τελευταίο χρόνο;
M.:
Προσωπικά μπορώ να πω ότι το lockdown ήταν μια τέλεια ευκαιρία να επανασυνδεθώ με πολλά συγκροτήματα και δίσκους που δεν είχα ακούσει για αρκετό καιρό και επίσης να ανακαλύψω καινούρια μουσική, πέρασα περίπου 6 μήνες να ακούω ολόκληρη τη συλλογή μου και αυτά είναι που έπαιξαν περισσότερες φορές:
• Mötley Crüe - Too Fast for Love
• Thin Lizzy - Thunder and Lightning
• AC/DC - High Voltage
• KISS - KISS
• Motörhead - Motörhead
S.:
Πρόσφατα έπαιζα και έγραφα μουσική με new wave/post punk συγκροτήματα όπως οι Zotz και οι Umbral και γι αυτό το λόγο πέρασα αυτό το διάστημα ακούγοντας δίσκους όπως το Pornography από τους The Cure, τα πάντα από τους Décima víctima, Joy Division, The Chameleons, El ultimo sueño, Parálisis permanente και A Flock of Seagulls. Επιπροσθέτως, μια υγιεινή, καθημερινή δόση από το ομώνυμο των Motörhead, το Envoy of Death από τους Sarcofagus και το Fire and Steel από τους Flames of Hell.
13. Ποια είναι η γνώμη σου για τη Μεξικανική Black Metal σκηνή; Είστε σε επικοινωνία ή συνεργασία με κάποιο μουσικό εκεί; Υπάρχουν συγκροτήματα ή καλλιτέχνες, παλιοί ή καινούριοι, από το Μεξικό που θα ήθελες να μου προτείνεις;
M.:
Ολόκληρη η Μεξικανική σκηνή είναι ένα χάος, χωρίς καμία πραγματική δομή. Μόνο πολύ λίγες καλές μπάντες όσο αφορά στο black metal, αλλά μερικές από αυτές που μου αρέσουν πραγματικά είναι οι θρυλικοί Xibalba Itzaes, οι Hacavitz, μερικές συγκεκριμένες κυκλοφορίες από τους Funereal Moon και Hell Desecrator (η άλλη μπάντα του S.).
S.:
Νομίζω ότι υπάρχουν μερικά καλά συγκροτήματα, καλλιτέχνες, εταιρείες, zines, distributors και οργανωτές συναυλιών αλλά η πλειοψηφία της σκηνής είναι γεμάτη από ανθρώπους με κακό γούστο στη μουσική και καθόλου underground ψυχή, τις περισσότερες φορές και τα δύο. Όσο αφορά στο black metal, τα περισσότερα συγκροτήματα ακολουθούν το μοδάτο νορβιγοκεντρικό ήχο αλλά υπάρχουν μερικοί φοβεροί δίσκοι όπως το Ah Dzam Poop Ek.
14. Για τελευταία ερώτηση, θα ήθελες να μου πεις, τους δέκα πιο σημαντικούς Metal δίσκους για σένα, όλων των εποχών και γιατί;
M.:
• Black Sabbath - Black Sabbath (τα ξεκίνησε όλα, απλά φανταστικό, σκοτεινό και εντυπωσιακό για την εποχή)
• Motörhead - Motörhead (άλλαξε το παιχνίδι, μια επιστροφή στις ρίζες του rock n roll, επιδραστικό σε κάθε ακραίο metal είδος και punk)
• Venom - Welcome to Hell (άλλαξε το παιχνίδι, ο πρώτος black metal δίσκος, ο πρώτος δίσκος με εντελώς διαφορετική και σαφή σατανική οπτική)
• Venom - Black Metal (όλοι γνωρίζετε γιατί είναι εδώ αυτό)
• Iron Maiden - Iron Maiden (μαζί με το ντεμπούτο των Angel Witch, οι πιο όμορφοι και κορυφαίας κλάσης δίσκοι από το NWOBHM, επίσης σούπερ επιδραστικοί)
• Metallica - Kill Em All (ένας δίσκος που άλλαξε εντελώς το παιχνίδι, οι Diamond Head και οι Holocaust στις 45 στροφές)
• Bathory - Bathory (θα παραθέσω τα λόγια του Speed Kills III: Από τους καλύτερους της Σουηδίας, αξίζει να είναι όσο μεγάλος όσο οι ABBA)
• Discharge - Hear Nothing See Nothing Say Nothing (δεν είναι metal, αλλά πολύ επιδραστικός σε κάθε ακραίο metal είδος, ίσως συγκροτήματα όπως οι Blasphemy δεν θα υπήρχαν αν δεν υπήρχε αυτό)
• Sarcófago - INRI (λατρεύεται από όλες τις νορβηγικές μπάντες, και από κάθε συγκρότημα στο black/death metal που είναι γνωρίζει από καλές κυκλοφορίες)
• Blasphemy - Fallen Angel of Doom (άλλαξε το παιχνίδι, επηρέασε τους Beherit)
S.:
Ο M. Ανέφερε τα σημαντικά και οι περισσότερες προσθήκες μου βρίσκονται μέσα στις απαντήσεις μου στις προηγούμενες ερωτήσεις. Θα πρόσθετα μόνο δίσκους όπως το Sin After Sin, το Sad Wings of Destiny, το Pagan Altar, το Don’t Break the Oath, το None Shall Defy, το Cloven Hoof, το Ritual από Master’s Hammer, το Zjevení και το 666 από Kat.
15. Ευχαριστώ για τη συνέντευξη. Θα ήθελες να προσθέσεις κάτι για κατακλείδα;
M.:
Ευχαριστώ για τη συνέντευξη και τη στήριξη.
View The Gallery